Antonie Frieserová

Bachelor's thesis

Trendy marketingové komunikace

Trends in corporate marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá tématem trendů v marketingové komunikaci konkrétního vybraného podniku Bogi sport z.s. Obsahem práce je teoretické popsání marketingové komunikace a jejích trendů a souhrnná analýza jak vnitřního, tak vnějšího okolí podniku. Tyto teoretické poznatky jsou poté prakticky uplatněny v analytické části práce. V závěru práce se nachází rozhovory s cílovou skupinou podniku, na základě kterých …more
Abstract:
The thesis deals with the topic of trends in marketing communication of a specificly selected company Bogi sport z.s. The content of the thesis is a theoretical description of marketing communication and its trends and a summary analysis of both internal and external environment of the company. These theoretical findings are then practically applied in the analytical part of the thesis. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON