Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films – Abraham Joseph
Abraham Joseph
Diplomová práce
Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films
Přenášení významu přes pohyb: pomocí handheld vs steadicam pro pohyblivý úhel pohledu v celovečerních filmech
Anotace:
This thesis attempts to study two techniques used to shoot the moving POV shot in films--the handheld camera and the Steadicam--to analyse how they contribute to or enhance the ‘realism’ in a film. To do this, existing literature on camera movement is reviewed and an overview of the history of these two techniques is provided. This thesis also looks at how the moving POV shot has been captured in cinema …víceAbstract:
Tato diplomová práce se pokouší studovat dvě techniky používané při natáčení pohybujícího se úhlu pohledu ve filmech - kapesní kameru a Steadicam - k analýze toho, jak přispívají nebo zlepšují "realismus" ve filmu. K tomu dochází přezkoumáním stávající literatury o pohybu kamery a popsáním historie těchto dvou technik. Tato diplomová práce se také zabývá tím, jak byl pohybující úhel pohledu kinematograficky …víceKlíčová slova
pohyb kameryKlíčová slova
steadicamKlíčová slova
ruční kameraKlíčová slova
maďarská kinematografieKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
technika natáčeníKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
americká kinematografie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2018
- Vedoucí: Michael GAHUT
- Oponent: Klaus FUXJÄGER
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOSEPH, Abraham. \textit{Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qyxq60/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Kulturní fúze v kontextu vietnamské kinematografie
Mai Lan Nguyenová -
Analýza finanční podpory filmových projektů Státním fondem kinematografie v letech 2013-2019
Zuzana Juklová -
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie metamorfózy: Tělo a transformace ve filmech Bertranda Mandica
Eliška Lubojatzká -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Vývoj kinematografie ve filmech s agentem 007, od počátku do současnosti
Filip Rejč