Abraham Joseph

Diplomová práce

Conveying Meaning Through Movement: Using Handheld Vs Steadicam In Moving Point Of View Shots In Feature Films

Přenášení významu přes pohyb: pomocí handheld vs steadicam pro pohyblivý úhel pohledu v celovečerních filmech

Anotace:
This thesis attempts to study two techniques used to shoot the moving POV shot in films--the handheld camera and the Steadicam--to analyse how they contribute to or enhance the ‘realism’ in a film. To do this, existing literature on camera movement is reviewed and an overview of the history of these two techniques is provided. This thesis also looks at how the moving POV shot has been captured in cinema …více
Abstract:
Tato diplomová práce se pokouší studovat dvě techniky používané při natáčení pohybujícího se úhlu pohledu ve filmech - kapesní kameru a Steadicam - k analýze toho, jak přispívají nebo zlepšují "realismus" ve filmu. K tomu dochází přezkoumáním stávající literatury o pohybu kamery a popsáním historie těchto dvou technik. Tato diplomová práce se také zabývá tím, jak byl pohybující úhel pohledu kinematograficky …více
 

Klíčová slova

pohyb kamery

Klíčová slova

steadicam

Klíčová slova

ruční kamera

Klíčová slova

maďarská kinematografie

Klíčová slova

Bresson Robert 1901-1999

Klíčová slova

filmová technika

Klíčová slova

technika natáčení

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

práce kameramana

Klíčová slova

americká kinematografie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2018
  • Vedoucí: Michael GAHUT
  • Oponent: Klaus FUXJÄGER

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna