Amis Allushi
Diplomová práce
Strategické řízení značky Signal
Strategic brand building of Signal
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.Abstract:
This diploma thesis is focused on strategic brand building of brand Signal. A complex research of all important issues has been made. It is an overall overview of oral care market in CZ, set up Signal status in this market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23378
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Lucie Mrázková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23378
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Rudolf Ešner -
Budování značky zubní hygieny v online prostředí
Jakub Šťastný -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Analýza spotřebitelského vnímání podpory prodeje v prodejním kanálu on-trade
Denisa Mertová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
On-trade a off-trade prodeje v pivovarském průmyslu
Kateřina Rýglová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link