Přístup učitelů a učitelek mateřských škol k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami – Gabriela FERFECKÁ
Gabriela FERFECKÁ
Bakalářská práce
Přístup učitelů a učitelek mateřských škol k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami
A kindergarten teacher approach to the children with special education needs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá přístupem učitelů a učitelek mateřských škol k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část popisuje systém předškolního vzdělávání v České republice včetně principu inkluze. Vymezuje dítě se speciálními vzdělávacími potřebami a dítě s odlišným mateřským jazykem. Popisuje učitele a učitelky mateřských škol a jejich možné přístupy k dětem se speciálními …víceAbstract:
This bachelor´s work deals with a kindergarten teacher approach to children with special edacational needs. The theoretical part describes a system of preschool education in the Czech Republic including inclusion. It define a child with special educational needs and a child with different mother tongue. It also describes a kindergarten teacher and their approach to the children with special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Ing. Eva Nyklová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FERFECKÁ, Gabriela. Přístup učitelů a učitelek mateřských škol k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Montessori metoda se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Drozdová -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě