Bc. David Münster

Diplomová práce

Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher

The Future of the Gaming Industry depending on UX and consumer behaviour in terms of buying video games
Anotace:
V diplomové práci je zkoumáno chování spotřebitelů a vliv UX při nákupu videoher s ohledem na současný a možný budoucí směr vývoje Gaming Industry. Literární přehled se zabývá principem marketingového výzkumu a pohledem na členění, koncepty a obchodní povědomí produktů videoherního průmyslu. Analytická část využívá pro získání výsledků dotazníkového šetření a moderní technologie virtuální reality …více
Abstract:
The diploma thesis examines consumer behaviour and the influence of UX in the purchase of video games with regard to the current and possible future direction of the Gaming Industry. The literature research deals with the principle of marketing research and the classification, concepts and business awareness of video game industry products. The analytical part uses to obtain the results of a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu