Netradiční metody vyučování matematice jako prostředek zlepšení vztahů ve třídě – Mgr. Radka BORŮVKOVÁ
Mgr. Radka BORŮVKOVÁ
Doctoral thesis
Netradiční metody vyučování matematice jako prostředek zlepšení vztahů ve třídě
Non-traditional teaching methods in mathematics as a means of classroom relationships improvement
Anotácia:
Budování a znalost vztahů v třídním kolektivu je důležitá pro všechny učitele. Klima třídy a vztahy mezi spolužáky mohou ovlivnit celkové fungování třídy, práci v hodinách, schopnost se domluvit a spolupracovat. Pro správné fungování třídy jako skupiny by snahou každého učitele mělo být posilování pozitivních vztahů mezi žáky, motivace a začlenění osamocených žáků. Disertační práce se zabývá zkoumáním …viacAbstract:
Building and knowing relationships in the classroom is important for all teachers. Classroom climate and classmates' relationships can affect the overall functioning of the classroom, work in hours, ability to communicate and collaborate. Each teacher should strive to strengthen the positive relationships between the pupils, the motivation and the inclusion of single pupils for the proper functioning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Petr Emanovský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORŮVKOVÁ, Radka. Netradiční metody vyučování matematice jako prostředek zlepšení vztahů ve třídě. Olomouc, 2019. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceDoctoral programme / odbor:
Mathematics / Didactics of Mathematics
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy žáků v VII. B s odstupem jednoho roku
Petra Josková -
Vztahy mezi žáky v tradiční škole a škole podporující zdraví
Tereza Vrbová -
Vztahy mezi žáky mladšího školního věku v různých typech škol
Lucie Najbrová -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas -
Mezipředmětové vztahy biologie člověka a matematiky ve výuce 2. stupeň ZŠ
Radka VAVRUŠKOVÁ -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ -
Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Dagmar VEPŘEKOVÁ -
Kooperativní vyučování na 1. st. ZŠ
Veronika GREGOROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva