Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami – Dagmar VEPŘEKOVÁ
Dagmar VEPŘEKOVÁ
Bakalářská práce
Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Relationship among pupils and integrated one in the classroom
Anotace:
Práce se zabývá vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Popisuje, kdo a co všechno ovlivňuje třídní klima, kdo jsou jeho spolutvůrci. Vysvětluje základní speciálně pedagogické pojmy, a jak lze klima měřit. V praktické části vyhodnocuje sociometrické dotazníky ze tří různých základních škol.Abstract:
The thesis focus on relationships between pupils and pupils with the special educational needs in the classroom. It describes who and what has impact the classroom climate and who are the co-creators. Work explains the basic special pedagogical terms, and how the climate could be measured. In the practical part, there is evaluation of social metric questionnaires from three different elementary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEPŘEKOVÁ, Dagmar. \textit{Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami} [online].
Olomouc, 2017 [cit. 2019-12-14]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/3kin42/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D..
Jak správně citovat práci
VEPŘEKOVÁ, Dagmar. Vztahy žáků ve třídě s žáky se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Umění ve vzdělávání dětí se speciálně-vzdělávacími potřebami
Jarmila NOVÁČKOVÁ -
Sociální klima třídy ve vztahu k jejímu výukovému zaměření
Pavel Březina -
Klima školní třídy a nástroje pro jeho měření
Kamila TÓTHOVÁ -
Hodnocení školního a třídního klima využitím evaluačních nástrojů informačních technologií
Petr Řiháček -
Využití sociometrie třídy z hlediska praxe a potřeb sociální pedagogiky
Ludmila KOVÁŘOVÁ -
Vztah mezi školním prospěchem žáků a klimatem třídy
Tereza Váňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva