Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu – Bc. Calvin Ferreira
Bc. Calvin Ferreira
Master's thesis
Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu
Proposal of a strategy for increasing the number of customers via social commerce of a selected subject
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na poskytnutí komplexního pohledu na téma social commerce a následně návrhů na zlepšení využití social commerce pro zvýšení počtu nakupujících konkrétní firmy. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti prostřednictvím komparace českých a zahraničních odborných zdrojů zaměřených na e-commerce, sociální komerci, spotřební a nákupní chování, sociální média …viacAbstract:
This thesis is aimed at providing a comprehensive view on the topic of social commerce and then suggestions for improving the use of social commerce to increase the number of shoppers of a particular company. Within the theoretical part, important concepts and contexts are described through a comparison of Czech and foreign expert sources focused on e-commerce, social commerce, consumer and shopping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Aleš Buriánek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERREIRA, Calvin. \textit{Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/r0i1rg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
Barbora Barešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva