Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti – Bc. Lucie VOŽENÍLKOVÁ
Bc. Lucie VOŽENÍLKOVÁ
Diplomová práce
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Comparison of communication of selected brands on social network
Anotace:
Cílem této práce je komparovat komunikaci vybraných automobilových značek na českých sociálních sítích a formulovat doporučení. Data byla shromážděna za 3 měsíce roku 2022 pro značky Hyundai, Toyota a Kia na sociálních sítích Facebook a Instagram. Využity jsou metody kódování a korespondenční analýzy. Práce provádí komparaci na základě formální stránky příspěvků, dosahů, využívání call to action a …víceAbstract:
The aim of this paper is to compare the communication of selected automotive brands on Czech social networks and to formulate recommendations. Data was collected for 3 months of 2022 for Hyundai, Toyota and Kia on Facebook and Instagram. Coding and correspondence analysis methods are used. The paper performs a comparison based on the formality of the posts, reach, use of call to action and hashtags …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŽENÍLKOVÁ, Lucie. Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Korespondenční analýza
Miriam Šventová -
Korespondenční analýza
Lucie Konrádová -
Využití korespondenční analýzy v marketingu
Kateřina TONDLOVÁ -
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová