Projekt implementace strategického programu organizace – Bc. Kateřina KÖLBLOVÁ
Bc. Kateřina KÖLBLOVÁ
Diplomová práce
Projekt implementace strategického programu organizace
The project of implementation of strategic program of organization
Anotace:
Tématem diplomové práce je implementace strategického programu společnosti. V práci se prolíná teoretická část s praktickou částí v logických souvislostech. Na začátku práce je představena společnost Mubea spol. s r.o., jejímž hlavním předmětem podnikání je montáž a prodej součástek pro automobilový průmysl. V následující části je uveden strategický záměr společnosti. Ten obsahuje strategická východiska …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is the implementation of the company's strategic program. The theoretical part is with the practical part in the logical context. At the beginning of the work is introduced Mubea spol. s r.o., whose main business is the assembly and sale of parts for the automotive industry. The following section is shown the company's strategic plan. It includes strategic starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÖLBLOVÁ, Kateřina. Projekt implementace strategického programu organizace. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Analýza implementace strategie udržitelného rozvoje v městysi Okříšky
Veronika Valíková -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Martina Vieriková