Kateřina Tůmová

Bakalářská práce

Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry

Inkluzivní marketing a jeho dopad na image značek v kosmetickém odvětví
Anotace:
Inkluzivní marketing nabyl v poslední letech na významu, protože mnoho spotřebitelů začalo věnovat větší pozornost reklamnímu obsahu značek. Cílem této práce je popsat vliv inkluzivního marketingu na image značek v kosmetickém odvětví v České republice, protože na českém trhu nebyl dosud proveden dostatečný výzkum. Teoretická část je zaměřena na koncepty vycházející z dostupné literatury. Praktická …více
Abstract:
Inclusive marketing has gained its significance in the recent years as many consumers have started to pay more attention to the advertising content of brands. This thesis aims to describe the impact of inclusive marketing on brand image within cosmetics industry in the Czech Republic as there has not been conducted sufficient research on the Czech market. The theoretical framework discusses the concepts …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2025
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95110