Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry – Kateřina Tůmová
Kateřina Tůmová
Bakalářská práce
Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry
Inkluzivní marketing a jeho dopad na image značek v kosmetickém odvětví
Anotace:
Inkluzivní marketing nabyl v poslední letech na významu, protože mnoho spotřebitelů začalo věnovat větší pozornost reklamnímu obsahu značek. Cílem této práce je popsat vliv inkluzivního marketingu na image značek v kosmetickém odvětví v České republice, protože na českém trhu nebyl dosud proveden dostatečný výzkum. Teoretická část je zaměřena na koncepty vycházející z dostupné literatury. Praktická …víceAbstract:
Inclusive marketing has gained its significance in the recent years as many consumers have started to pay more attention to the advertising content of brands. This thesis aims to describe the impact of inclusive marketing on brand image within cosmetics industry in the Czech Republic as there has not been conducted sufficient research on the Czech market. The theoretical framework discusses the concepts …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2025
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95110
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyzing the perception of smallholder farmers on leadership of agricultural cooperatives in Zimbabwe and its impact on the degree of intensification of members' participation
Tatendaishe Mandevhana -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Shu Chen -
Impact of TikTok and Instagram on Consumer Behavior in Cosmetics Industry
Nato Jijelava -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Eliška Šeredová -
Informovanost učitelů běžných základních škol v Jihočeském kraji o problematice autismu a o poruchách autistického spektra
Marika VOSTROVSKÁ