Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika – Bc. Nikola Baumrukrová
Bc. Nikola Baumrukrová
Master's thesis
Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
The Implementation of Relationship Marketing in Suzuki Czech Republic Corporation
Abstract:
Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje …moreAbstract:
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAUMRUKROVÁ, Nikola. \textit{Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/r15aie/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baumrukrová, Nikola. Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová