Bc. Nikola Baumrukrová

Master's thesis

Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

The Implementation of Relationship Marketing in Suzuki Czech Republic Corporation
Abstract:
Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje …more
Abstract:
Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Baumrukrová, Nikola. Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe