Strategie uvedení nového produktu na trh – Bc. Pavel Kanclíř
Bc. Pavel Kanclíř
Diplomová práce
Strategie uvedení nového produktu na trh
Strategy of New Product Introduction
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou stanovení vhodné strategie uvádění nových výrobků na trh ve společnosti Bonduelle. Podle současných poznatků v oblasti marketingové strategie jsou popsány vlivy vnějšího a vnitřního prostředí firmy, které působí na firmu a její zákazníky. Na základě situační analýzy je zpracována SWOT matice a vypracovány výchozí strategie pro uvedení nového výrobku na český trh. …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of determining a suitable strategy for the launch of new products of Bonduelle Company. According to current knowledge in the field of marketing strategy the influences of the external and internal environment that affect the company and its customers are described. Based on the situation analysis, a SWOT matrix is elaborated and the initial strategies for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva