Bc. Pavel Kanclíř
Master's thesis
Strategie uvedení nového produktu na trh
Strategy of New Product Introduction
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou stanovení vhodné strategie uvádění nových výrobků na trh ve společnosti Bonduelle. Podle současných poznatků v oblasti marketingové strategie jsou popsány vlivy vnějšího a vnitřního prostředí firmy, které působí na firmu a její zákazníky. Na základě situační analýzy je zpracována SWOT matice a vypracovány výchozí strategie pro uvedení nového výrobku na český trh. …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of determining a suitable strategy for the launch of new products of Bonduelle Company. According to current knowledge in the field of marketing strategy the influences of the external and internal environment that affect the company and its customers are described. Based on the situation analysis, a SWOT matrix is elaborated and the initial strategies for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights