Bc. Ondřej Sukup

Diplomová práce

Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR

Use of digital marketing in the promotion of small educational companies for HR
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kanálů v digitálním marketingu. Cílem je jeho prostřednictvím sestavit doporučení pro zvýšení pově-domí o značce u malých a začínajících subjektů, jejichž zaměřením je poskytování neformálního profesního vzdělávání pracovníkům z oblasti lidských zdrojů (HR). Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření (n=109) a doplněno o hloubkové rozhovory …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of communication channels in digital mar-keting. The aim is to use it to set recommendations for raising brand awareness among small and start-up companies, the focus of which is providing non-formal vocational education to human resources (HR) employees. For this purpose, a questionnaire survey (n = 109) was conducted and supplemented by in-depth interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta