Bc. Ondřej Sukup

Master's thesis

Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR

Use of digital marketing in the promotion of small educational companies for HR
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kanálů v digitálním marketingu. Cílem je jeho prostřednictvím sestavit doporučení pro zvýšení pově-domí o značce u malých a začínajících subjektů, jejichž zaměřením je poskytování neformálního profesního vzdělávání pracovníkům z oblasti lidských zdrojů (HR). Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření (n=109) a doplněno o hloubkové rozhovory …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of communication channels in digital mar-keting. The aim is to use it to set recommendations for raising brand awareness among small and start-up companies, the focus of which is providing non-formal vocational education to human resources (HR) employees. For this purpose, a questionnaire survey (n = 109) was conducted and supplemented by in-depth interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta