Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR – Bc. Ondřej Sukup
Bc. Ondřej Sukup
Diplomová práce
Využití digitálního marketingu v propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR
Use of digital marketing in the promotion of small educational companies for HR
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kanálů v digitálním marketingu. Cílem je jeho prostřednictvím sestavit doporučení pro zvýšení pově-domí o značce u malých a začínajících subjektů, jejichž zaměřením je poskytování neformálního profesního vzdělávání pracovníkům z oblasti lidských zdrojů (HR). Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření (n=109) a doplněno o hloubkové rozhovory …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of communication channels in digital mar-keting. The aim is to use it to set recommendations for raising brand awareness among small and start-up companies, the focus of which is providing non-formal vocational education to human resources (HR) employees. For this purpose, a questionnaire survey (n = 109) was conducted and supplemented by in-depth interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUKUP, Ondřej. \textit{Využití digitálního marketingu v~propagaci drobných vzdělávacích subjektů pro oblast HR}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/r1fdyl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Globální leadership
Práce na příbuzné téma
-
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Xiwen Yu -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Boyi Wang -
Recent Trends and Challenges in Human Resource Management in the Next Years
Yongfan Cai -
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Yekaterina Afanasyeva -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Emin Khankishiyev -
Improvement of selected human resource management processes
Katarína Tóthová -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham