Ing. Jan Bydžovský

Diplomová práce

CRM v malých a středních firmách

Anotace:
V této diplomové práci se zabývám CRM (Customer Relationship Management). Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku tohoto pojmu se záměrem ukázat propojenost všech faktorů, které je nutné znát pro správné vnímání CRM v kontextu. Posléze jsou středem mého zájmu potřeby a přínosy CRM v organizaci. V této kapitole se orientuji na specifika správné cesty ke zdravému CRM a dostávám se k přínosům CRM. Dále …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Vít Fábera, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS