Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook – Michaela STACHOVÁ
Michaela STACHOVÁ
Bakalářská práce
Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook
A proposal to improve the marketing communication of the Nábytek Stach company on the social network Facebook
Anotace:
Podnik Nábytek Stach je na trhu více něž 25 let, avšak v současné době se setkává s rychle rostoucí konkurencí. Mezi slabé stránky podniku patří špatná komunikace na sociálních sítích. V dnešní době je přítomnost podniků na sociálních sítích zásadní především pro spojení se současnými i novými zákazníky, a proto cílem bakalářské práce je na základě analýzy současných nástrojů marketingové komunikace …víceAbstract:
The company Nábytek Stach has been on the market for more than 25 years, but is currently facing rapidly growing competition. Among the company's weaknesses is poor communication on social networks. Nowadays, the presence of companies on social networks is essential above all for connecting with current and new customers, and therefore the aim of the bachelor's thesis is, based on the analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STACHOVÁ, Michaela. \textit{Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/r1ovl9/.
Jak správně citovat práci
STACHOVÁ, Michaela. Návrh zlepšení marketingové komunikace firmy Nábytek Stach na sociální síti Facebook. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček