Ing. Kristýna Patrasová

Bachelor's thesis

Guerilla marketing

Guerilla marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představení guerilla marketingu jako nové specifické formy marketingové komunikace. Práce čtenářům vymezuje pojem guerilla marketing, mapuje jeho vznik a počátky. Zároveň představuje zakladatele tohoto konceptu. Definuje možnosti využití, principy a příbuzné pojmy guerilla marketingu doplněné o příklady z praxe. Praktická část se zaměřuje především na zahraniční reklamní …more
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to introduce a new guerrilla marketing as a specific form of marketing communication. The theoretical part defines guerilla marketing concept, explores its origins and formation. It also introduces the founder of the concept and defines the possible uses, principles and concepts related to guerilla marketing, supplemented by examples from practice. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Kateřina Tomšíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní