Ing. Kristýna Patrasová
Bakalářská práce
Guerilla marketing
Guerilla marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představení guerilla marketingu jako nové specifické formy marketingové komunikace. Práce čtenářům vymezuje pojem guerilla marketing, mapuje jeho vznik a počátky. Zároveň představuje zakladatele tohoto konceptu. Definuje možnosti využití, principy a příbuzné pojmy guerilla marketingu doplněné o příklady z praxe. Praktická část se zaměřuje především na zahraniční reklamní …víceAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to introduce a new guerrilla marketing as a specific form of marketing communication. The theoretical part defines guerilla marketing concept, explores its origins and formation. It also introduces the founder of the concept and defines the possible uses, principles and concepts related to guerilla marketing, supplemented by examples from practice. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uvngl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Silvie Koktová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička