Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a. s. – Petra Čevelová
Petra Čevelová
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a. s.
Analysis of the Customers' Satisfaction of the AHOLD Czech Republic, a. s. Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic,a.s., která má v České republice maloobchodní síť supermarketů a hypermarketů Albert. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků pro účely změny strategie společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků probíhala kvantitativní technikou osobního rozhovoru. V práci je teoreticky popsána strategie, zákazník, spokojenost …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the Customer Satisfaction Analysis of the AHOLD Czech Republic, a.s. company, which has a retail network of the Albert supermarkets and hypermarkets in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out customer satisfaction for the purpose of changing the company strategy. The Customer Satisfaction Analysis was carried out by a quantitative technique of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Lucja Matusiková
- Oponent: Jiří Nosterský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEVELOVÁ, Petra. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a. s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/r1t2f7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta