Komunikační strategie vybraného sportovního klubu – Bc. Ladislav Láska
Bc. Ladislav Láska
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Communication strategy of the selected sports club
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybraného sportovního klubu a následnými optimalizačními návrhy, které povedou ke zlepšení daných komunikačních aktivit podniku. První část se teoreticky zaměřuje na téma marketingu, marketingové komunikace a poté také na oblast sportovního marketingu. Ve druhé části autor práce na základě svých zkušeností analyzuje úroveň využití nástrojů marketingové …víceAbstract:
The thesis deals with the communication strategy of the selected sports club and subsequent optimization suggestions that will cause an improvement in the communication activities of the company. The first part is theoretically focused on the topics of marketing, marketing communication and also on the field of sports marketing. In the second part of the thesis, the author analyzes the level of use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Láska, Ladislav. Komunikační strategie vybraného sportovního klubu. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva