Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic – Petra Formanová
Petra Formanová
Master's thesis
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce s názvem “Marketingová propagace biopotravin v České republice” se zabývá aktuálním tématem reklamy biopotravin s využitím nástrojů marketingu. Cílem této práce je analyzovat jak reklama a propagace ovlivňuje postoj zákazníka k nákupu biopotravin v České Republice. Cílem práce jsou zároveň užitečná doporučení pro Bio-pekárnu Zemanka, která se týkají zlepšení propagace jejich bio …viacAbstract:
This diploma thesis carrying the name “Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic” deals with the current topic of organic food promotions using marketing tools. The objective of this thesis is to analyze how advertisement and promotion influences customer´s attitude towards buying organic food products in the Czech Republic. A part of the objective are also useful recommendations …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORMANOVÁ, Petra. \textit{Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/r2cvh1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Adéla Balogová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Nikola Gavendová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Barbora Dvořáková -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Ekologické zemědělství - právní aspekty
Kateřina Čerešňáková -
Srovnání rozvoje ekologického zemědělství ve Švédském království a České republice v letech 2000–2020
Božena Purmenská
Názov
Vložil
Vložené
Práva