Psychomotorické aktivity ve výuce na 1. stupni ZŠ. – Jana ČIHÁČKOVÁ
Jana ČIHÁČKOVÁ
Diplomová práce
Psychomotorické aktivity ve výuce na 1. stupni ZŠ.
Psychomotor activities in primary school.
Anotace:
V naší diplomové práci ověřujeme vliv vybraných psychomotorických aktivit na pozornost dětí v 5. třídě ZŠ. Jedná se o kvantitativní výzkum, ve kterém pracujeme s metodou pedagogického experimentu (resp. kvaziexperimentu). Využili jsme standardizovaný Test pozornosti d2. Pracovali jsme s experimentální skupinou, ve které bylo 11 dívek a 14 chlapců ve věku 10 - 11 let a s kontrolní skupinou, ve které …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was to verify the influence of selected psychomotor activities for pupil's attention in the fifth class of elementary school. The matter lies in quantitative research in which pedagogical experiment approach was used, quasi-experiment respectively. The Standardize Attention Test (SAT) d2 was used. The experimental group consisted of eleven girls and fourteen boys aged …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Louková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČIHÁČKOVÁ, Jana. Psychomotorické aktivity ve výuce na 1. stupni ZŠ.. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ