Zuzana Uhríková
Diplomová práce
Image města Mělník
The image of the city of Mělník
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce bylo analyzovat image města Mělník a posoudit, jak se na image města podílí marketingové řízení města Mělník. Lze konstatovat, že marketingové řízení města Mělník se vysoce podílí na budování image města Mělník. Sekundárním cílem bylo navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení image města Mělník. V rámci metodologie byl v teoretické části práce proveden …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis was to analyse the image of the city of Mělník and assess how the marketing management of the city of Mělník contributes to the image of the city. It can be stated that the marketing management of the city of Mělník is highly involved in building the image of the city of Mělník. The secondary goal was to suggest possible measures that would lead to improving the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
- Vedoucí: Jan Vláčil
- Oponent: Helena Mitwallyová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85398
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing mikroregionů Ústeckého kraje
Kateřina Dušková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Teritoriální marketing jako nástroj rozvoje venkova na příkladu působení místních akčních skupin
Zuzana Veidlichová -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Place marketing applied to the city of Marseille
Fulden Mustafa