Ing. Kateřina Cibochová

Master's thesis

Spotřebitelské chování a marketing

Consumer’s behavior and marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a dílčími faktory, které toto chování ovlivňují. Práce je členěna na dvě hlavní části, tedy na teoretickou část a na část analytickou. V teoretické části rozebírá samotný rozhodovací proces a pokrývá vlivy, které na každého spotřebitele při nákupu působí, které jsou zakotveny v odborné literatuře. V praktické části se autorka zaměřila na problematiku …more
Abstract:
This master thesis is focused on consumer behavior and factors, which influences their actions. Whole thesis is divided into two main parts, first is theorethical and the other is analythical. Theoretical part is focused on decision making and factors, which can infleunce customers during the process, which is based in literature. I the analythical part, author focused on problematic labeling of packaging …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní