Ing. Kateřina Cibochová
Master's thesis
Spotřebitelské chování a marketing
Consumer’s behavior and marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele a dílčími faktory, které toto chování ovlivňují. Práce je členěna na dvě hlavní části, tedy na teoretickou část a na část analytickou. V teoretické části rozebírá samotný rozhodovací proces a pokrývá vlivy, které na každého spotřebitele při nákupu působí, které jsou zakotveny v odborné literatuře. V praktické části se autorka zaměřila na problematiku …moreAbstract:
This master thesis is focused on consumer behavior and factors, which influences their actions. Whole thesis is divided into two main parts, first is theorethical and the other is analythical. Theoretical part is focused on decision making and factors, which can infleunce customers during the process, which is based in literature. I the analythical part, author focused on problematic labeling of packaging …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g50nm/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 8. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis