Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu – Bc. Gabriela Vytisková
Bc. Gabriela Vytisková
Master's thesis
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Marketing Communication for the Innovative Food Product Line
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě kvantitativního výzkumu, sekundárních dat a interních informací ze společnosti navrhnout marketingovou komunikaci pro inovativní potravinářskou řadu. Nejprve je provedena syntéza sekundárních zdrojů s důrazem na aktuální trendy marketingové komunikace a současný stav dané problematiky. Následně je analyzována marketingová komunikace vybrané firmy a její nejbližší …viacAbstract:
The goal of the thesis is to design marketing communication for an innovative food line based on quantitative research, secondary data and internal information from the company. First, a synthesis of secondary sources is carried out with an emphasis on current trends in marketing communication and the current state of the issue. Subsequently, the marketing communication of the selected company and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Mléko a alternativy mléka ve výživě lidí
Lada Nohacova -
Nutritional profile of plant-based meat alternatives
Karolína Stolínová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad
Názov
Vložil
Vložené
Práva