Michaela Juhaňáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce

Abstract:
Bakalářská práce hodnotí nástroje marketingové komunikace ve zvoleném maloobchodním řetězci Globus. V práci byla aplikována obsahová analýza komunikačního mixu, sociálních sítí, webových stránek a marketingových materiálů. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření pro zjištění pohledu respondentů na aktuální podporu prodeje, in-store komunikaci a preferenci nákupu ve společnosti Globus. Z výsledků dotazníku …more
Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the marketing communication tools in the selected retail chain Globus. The thesis applied content analysis of the communication mix, social networks, websites and marketing materials. In addition, a questionnaire survey was conducted to determine the respondents' views on current sales promotion, in-store communication and purchasing preferences at Globus. From the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Aneta Boušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics