Integrace dítěte se syndromem Prader-Willi v mateřské škole – Olga PETROVSKÁ
Olga PETROVSKÁ
Diplomová práce
Integrace dítěte se syndromem Prader-Willi v mateřské škole
Integration of a child in kindergarten with Prader Willi syndrome
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na integrativní vzdělávání dítěte se syndromem Prader-Willi v předškolním věku a v běžném typu mateřské školy. V teoretické části práce jsou vymezeny termíny mentální postižení, mentální retardace, poznatky a informace o syndromu Prader-Willi. Taktéž nezbytná podpora ze stran odborníků zabývajících se touto problematikou, legislativní vymezení integrativního vzdělávání. …víceAbstract:
The thesis is focused on integrative education of children with Prader-Willi syndrome, preschoolers and kindergarten conventional type. The theoretical part defines the terms mental disability, mental retardation, knowledge and information about the syndrome, Prader -Willi. Also the necessary support from the experts dealing with this issue, the legislative definition integraktive education. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROVSKÁ, Olga. Integrace dítěte se syndromem Prader-Willi v mateřské škole. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení pragmatické roviny řeči u dětí s Prader-Willi syndromem
Pamela Melecová -
Rozvoj řeči u dítěte s Prader-Willi syndromem
Markéta Kalivodová -
Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství
Tereza HEJNOVÁ -
Aktuální pohled na školní zralost a připravenost
Terezie WOLFOVÁ -
Školní připravenost dětí v oblasti komunikačních kompetencí
Denisa JANKŮ -
Školní připravenost dítěte s odlišným mateřským jazykem na vstup do 1. třídy
Karolína Říhová -
Aspekty školní zralosti a připravenosti žáka k povinné školní docházce
Kateřina STŘÍBNÁ -
Preventivní programy zaměřené na psychoaktivní látky u adolescentů s diagnózou mentální retardace
Helena Šandová Šmahelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses r3g23w r3g23w/2
18. 4. 2018