Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním – Petra Halfarová
Petra Halfarová
Bachelor's thesis
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Intergenerational Analysis of Consumer Attitudes on the Tattoo Market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na mezigenerační analýzu spotřebitelských postojů na trhu s tetováním. V teoretické části je popsáno prostředí a charakteristika trhu i tetování. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska analýzy spotřebitelských postojů. K práci byla použita primární i sekundární data. K získání primárních dat, byl vytvořen dotazník, na který odpovědělo 904 respondentů. Sekundární …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the intergenerational analysis of consumer attitudes in the tattoo market The theoretical part describes the environment and characteristics of this market and tattoos. The second part is focused on the theoretical basis of the analysis of consumers attitudes. Primary and secondary data were used for this thesis. To obtain primary data, a questionnaire was created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/140002
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2020
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALFAROVÁ, Petra. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/r3qvfi/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Analýza mezigeneračních postojů spotřebitelů k zavádění moderních technologií v maloobchodu
Barbora Břečková -
Mezigenerační rozdíly v postojích k pracovnímu prostředí
Matěj Nesvadba