Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace – Bc. Hugo Trkal
Bc. Hugo Trkal
Master's thesis
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Negative political campaign as a means of political communication
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza Strany svobodných občanů optikou politického marketingu. V teoretické části autor rozebírá rozdíly mezi politickým a ekonomickým marketingem, problematiku volebních kampaní s hlavním důrazem na negativní kampaně nebo použití nástrojů marketingu v politické komunikaci. Vysvětluje také termíny liberalismus a libertariánství a jejich zařazení mezi politickými ideologiemi …viacAbstract:
The subject of the following diploma thesis is the analysis of Free Citizens Party from a political marketing point of view. The theoretical part is devoted to the differences between political and economical marketing and the election campaign issue focused on negative campaigns or the use of marketing strategies in political communication. It also explains the terms liberalism and libertarianism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/buymq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
Leoš Horák -
Strana svobodných občanů: programová a tematická analýza
František Baláž -
Strana svobodných občanů: analýza ideového profilu strany pohledem konceptu stranického euroskepticismu
Michal CHRDLE -
Euroskepticismus a Strana svobodných občanů
Magda Komínková -
Strana svobodných občanů z hlediska politických idejí
Miroslav Návrat -
Strana svobodných občanů - česká podoba euroskepticismu
Pavel VAGENKNECHT -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík