Magda JIROUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza vlivu poradenských rekvalifikačních programů ÚP ČR Most na úspěšnost absolventů ucházejících se o zaměstnání

Analysis of the influence of retraining programs provided by labour office in Most on graduates seeking employment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nezaměstnanosti a efektem, který má účast uchazečů o zaměstnání v poradenských programech Job club na hledání nového pracovního uplatnění. Teoretická část práce se věnuje nezaměstnanosti obecně. V úvodu jsou vymezeny pojmy práce a zaměstnání, jejich význam pro lidský život a fungování společnosti. Vysoká míra nezaměstnanosti je vnímána jako sociální problém …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the problem of unemployment and the effect of Job club advisory program on job seekers. The theoretical part deals with unemployment in general. It defines the concepts of work and employment, deals with their importance for human life and society. The high unemployment rate is perceived as a social problem and a source of negative phenomena in society. It needs to be …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 11. 2019
  • Vedúci: Mgr. David Bauer

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIROUŠKOVÁ, Magda. Analýza vlivu poradenských rekvalifikačních programů ÚP ČR Most na úspěšnost absolventů ucházejících se o zaměstnání. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Social Pedagogy