Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ – Bc. Iva HEIDENREICHOVÁ
Bc. Iva HEIDENREICHOVÁ
Diplomová práce
Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ
Pre-school children's readiness to enter primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na připravenost dětí na vstup do první třídy základní školy. Hlavním cílem práce je zjistit, zda úroveň přípravy odpovídá požadavkům vzdělávání v první třídě základní školy. Teoretická část analyzuje adekvátní odbornou literaturu. Praktická část popisuje a hodnotí výsledky kvantitativního výzkumu.Abstract:
The diploma thesis focuses on the readiness of children to enter the first grade of primary school. The main goal of the thesis is to find out whether the level of readiness corresponds to the educational requirements in the first grade of primary school. The theoretical part analyses the adequate professional literature. The practical part describes and evaluates the results of a quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEIDENREICHOVÁ, Iva. Připravenost dětí předškolního věku pro vstup do ZŠ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Lenka Ďulíková -
Zkušenosti v oblasti spolupráce mezi učitelem a rodičem v českých a polských mateřských školách
Nelly KIEDROŇOVÁ -
Odklad školní docházky pohledem rodičů
Lucie Pokorná -
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Odklad povinné školní docházky - novodobý fenomén v ČR
Kristýna TYLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva