Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole – Mgr. Markéta Mutinová
Mgr. Markéta Mutinová
Master's thesis
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Development of reading literacy with help of reading workshops for 4th and 5th grade pupils in a small school with composite classes
Anotácia:
Diplomová práce Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole předkládá čtenářům především informace o čtenářské gramotnosti, o principech čtenářských dílen a o aktivních metodách učení, které souvisí například s metodami kritického myšlení či modelem učení EUR. V kapitole čtenářská gramotnost se nacházejí informace o výsledcích testování čtenářské …viacAbstract:
The thesis Development of reading literacy with help of reading workshops for 4th and 5th grade pupils in a small school with composite classes presents to readers information about reading literacy, the principles of reading workshops, and active learning methods, which include for example critical thinking methods or the EUR teaching model. The section Reading literacy provides information about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b0mpb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUTINOVÁ, Markéta. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/r420in/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní tabule v hodinách českého jazyka na 1.stupni základní školy. The Use of Interactive board in the Lessons of Czech Language at the First Grade of Basic Schools.
Nikola VODOCHODSKÁ -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Differentiation in Primary School ELT
Radka Saundersová -
Teaching writing to primary school learners
Martina Kovaříková -
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Veronika Pokorná -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ