Mgr. Emil MUROŇ
Advanced ('rigorózní') thesis
Profesionalizace jako kategorie vzdělávání
Professionalization as an education category
Abstract:
Práce se zabývá profesionalizací jako kategorií vzdělávání v oboru andragogika. Tento samostatný vědecký obor se zabývá výchovou a vzděláváním dospělých osob. Profesionalizace jako kategorie andragogického vzdělávání se stala od konce 90. let minulého století důležitou součástí vzdělávání dospělých, což si vynutily především politické a společenské změny v tehdejším Československu a jeho ?znovuzařazení …moreAbstract:
The work deals with professionalization as a category of education in the field of andragogy. This independent scientific field deals with the education and training of adults. Professionalization as a category of andragogy education has become an important part of adult education since the late 1990s, which was forced mainly by political and social changes in the then Czechoslovakia and its ?reassignment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUROŇ, Emil. Profesionalizace jako kategorie vzdělávání. Olomouc, 2021. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Pedagogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Profesionalizace jako kategorie vzdělávání
Veronika NESVADBOVÁ -
Profesionalizace a profesní rozvoj vzdělavatelů dospělých
Barbora MORAVCOVÁ -
Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupů orientovaných na výkon nelékařských zdravotnických profesí
David Novák -
Sociální andragogika jako teorie životní pomoci dospělým
Věra Julinová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights