Ing. Stanislava Jeřábková

Bakalářská práce

Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh

The New Product Entrance and Chosen Marketing Activities
Anotace:
Společnost Libovický s.r.o. se od roku 1995 se plně věnuje výrobě, montáži a prodeji vestavěných skříní na míru. Pozornost bude soustředěna na to, zda výrobky inovovat, nebo nechat staré výrobky a změnit pouze podporu prodeje anebo přijít na trh s něčím úplně jiným, odlišným, něčím, co si trh momentálně žádá. Bude snaha odpovědět na tyto otázky pomocí důkladného prostudování všech podkladů, materiálů …více
Abstract:
The Libovický company has fully concentrated on the production, instalation and sale of wardrobes in the right measure since 1995. The main decision is: to inovate the current production or to let the current products and change only the sale promotion or to reach the market with something new and completely different. There is and affort to answer the questions by the help of reading up all the materials …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní