Ing. Stanislava Jeřábková

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh

The New Product Entrance and Chosen Marketing Activities
Abstract:
Společnost Libovický s.r.o. se od roku 1995 se plně věnuje výrobě, montáži a prodeji vestavěných skříní na míru. Pozornost bude soustředěna na to, zda výrobky inovovat, nebo nechat staré výrobky a změnit pouze podporu prodeje anebo přijít na trh s něčím úplně jiným, odlišným, něčím, co si trh momentálně žádá. Bude snaha odpovědět na tyto otázky pomocí důkladného prostudování všech podkladů, materiálů …more
Abstract:
The Libovický company has fully concentrated on the production, instalation and sale of wardrobes in the right measure since 1995. The main decision is: to inovate the current production or to let the current products and change only the sale promotion or to reach the market with something new and completely different. There is and affort to answer the questions by the help of reading up all the materials …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní