Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh – Ing. Stanislava Jeřábková
Ing. Stanislava Jeřábková
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity podniku při uvádění nového produktu na trh
The New Product Entrance and Chosen Marketing Activities
Abstract:
Společnost Libovický s.r.o. se od roku 1995 se plně věnuje výrobě, montáži a prodeji vestavěných skříní na míru. Pozornost bude soustředěna na to, zda výrobky inovovat, nebo nechat staré výrobky a změnit pouze podporu prodeje anebo přijít na trh s něčím úplně jiným, odlišným, něčím, co si trh momentálně žádá. Bude snaha odpovědět na tyto otázky pomocí důkladného prostudování všech podkladů, materiálů …moreAbstract:
The Libovický company has fully concentrated on the production, instalation and sale of wardrobes in the right measure since 1995. The main decision is: to inovate the current production or to let the current products and change only the sale promotion or to reach the market with something new and completely different. There is and affort to answer the questions by the help of reading up all the materials …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vxi7t/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový plán
Martin Rodinger -
Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
Michaela Vachová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova