Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni – Mgr. Martina Fišerová, Ph.D.
Mgr. Martina Fišerová, Ph.D.
Doctoral thesis
Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni
Analysis of the Sontaneous Art Expression in the Second and Third Grade
Abstract:
Dizertační práce s názvem Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni se především zabývá empirickým zkoumáním daného fenoménu. Cílem práce je zhodnocení a aktualizování pojetí spontaneity v oblasti výtvarné pedagogiky. Práce se zaobírá vymezením pojmů, mírou podpory a do jisté míry i efektivitou daného projevu. Práce má charakter případové studie, kdy případem je spontaneita v …moreAbstract:
Dissertation thesis Analysis of the spontaneous art expression in the second and third grade deals mainly with empirical research of the given phenomenon. Aim of the thesis is evaluation and actualization of approach to spontaneity within pedagogy of art. The thesis concerns with definition of concepts, intensity of support and to some extent also effectiveness of spontaneity. The work could be characterized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zxbo6/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Lefteris Joanidis
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIŠEROVÁ, Martina. \textit{Analýza spontánního výtvarného projevu na druhém a třetím stupni}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/r49zof/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Pedagogy / Arts Education
Theses on a related topic
-
Přirozený a spontánní výtvarný projev dospívajících
Kamila Gojná -
Výtvarný projev v běžné mateřské škole a alternativní škole.
Vlasta POLANSKÁ -
PROFESIONÁLNÍ VZORY A VÝTVARNÝ PROJEV STUDUJÍCÍCH STŘEDNÍ ŠKOLY
Johana ČERNÁ -
Spontánní projevy dětí předškolního věku při pobytu venku jako východisko výtvarných činností
Eliška Zubíčková -
Využití spontánního výtvarného projevu v rámci činností řízených u dětí mladšího školního věku
Eliška SEDLMAJEROVÁ -
Lesní pedagogika v kontextu odborného vzdělávání k trvale udržitelnému rozvoji
Karolina Macháčková -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Pedagogický výzkum očima učitelů základních a středních škol aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
Michaela Spurná