Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10 – Bc. Karolína Tykalová
Bc. Karolína Tykalová
Master's thesis
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 municipality
Abstract:
Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10" je zhodnocení marketingových aktivit MČ Praha 10 na základě podkladů po-skytnutých pracovníky dané MČ, na základě vyhotovených koncepcí, rozhovorů se zaměstnanci a dále pak hodnocení obyvatel Prahy 10 metodou dotazníkového šetření. První část předkládá teoretická východiska a vychází z odborné literatury. Týká se veřejných …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis "Marketing communication of cultural activities of the Prague 10 Municipality" is to evaluate the marketing activities of the Prague 10 Municipality on the basis of the documents provided by the employees of the given Municipality, on the basis of the prepared concepts, interviews with the employees and then the evaluation of the inhabitants of Prague 10 by the meth-od …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rg4nq/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Exploring the Role of Human Factors in the Interoperability of Public Administration Information Systems
Frank Febiri -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Relationship marketing ve veřejné správě
Sandra Dziugielová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová