Město a jeho propagace - město Dobříš – Bc. Denisa Havlíčková, DiS.
Bc. Denisa Havlíčková, DiS.
Master's thesis
Město a jeho propagace - město Dobříš
City and its promotion - town of Dobris
Abstract:
Práce pojednává o propagaci města Dobříše. V několika kapitolách je definována historie města, komunikace města s občany, jeho propagace, rozvojové projekty a ocenění města a organizace zřizované městem. V posledních kapitolách jsou popsána využívaná média při komunikaci s občany a jsou navrženy možné způsoby zlepšení komunikace s občany i širokou veřejností.Abstract:
This thesis deals with town of Dobris and its promotion. In several chapters, is defined history of the town, communication of the town with citizens, its promotion, development projects and appreciations and semi-budgetary organizations. In the last chapters are described media used to communicate with the public and are designed to possible ways to improve communication with citizens and the general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zsadc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace města Orlová
Edita Austová -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Komunikace měst a obcí na sociálních sítích
Martin Kubala -
Marketingová komunikace města Pardubice
Hana Smetáková -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová