Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem – Iveta BYDŽOVSKÁ
Iveta BYDŽOVSKÁ
Bachelor's thesis
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
Effectiveness of the instruments of communication mix of Roudnice nad Labem
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení využití nástrojů komunikačního mixu ve městě Roudnice nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje marketing a jeho využití pro obce. Je zde definován komunikační mix obecně tzv. základní 4P a komunikační mix obce, které je rozšířeno o další nástroje pro využití ve veřejné správě 8P. Následně je představena …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an evaluation of communication mix usage in Roudnice nad Labem. The bachelor thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part of this thesis introduces marketing and its use for municipalities. The communication mix is defined generally via so called basic 4P and municipality communication mix, which is extended by another tools for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BYDŽOVSKÁ, Iveta. \textit{Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/r5i5ma/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BYDŽOVSKÁ, Iveta. Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Pavlína Mášová -
Marketingový mix ve vybrané společnosti
Aneta Dvořáková -
Marketingový mix vědeckého zábavního parku
Jana Horáková -
Marketingový mix služby zabývající se svatební video produkcí
Lucie Doleželová