Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem – Iveta BYDŽOVSKÁ
Iveta BYDŽOVSKÁ
Bakalářská práce
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
Effectiveness of the instruments of communication mix of Roudnice nad Labem
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení využití nástrojů komunikačního mixu ve městě Roudnice nad Labem. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje marketing a jeho využití pro obce. Je zde definován komunikační mix obecně tzv. základní 4P a komunikační mix obce, které je rozšířeno o další nástroje pro využití ve veřejné správě 8P. Následně je představena …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an evaluation of communication mix usage in Roudnice nad Labem. The bachelor thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part of this thesis introduces marketing and its use for municipalities. The communication mix is defined generally via so called basic 4P and municipality communication mix, which is extended by another tools for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BYDŽOVSKÁ, Iveta. \textit{Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5i5ma/.
Jak správně citovat práci
BYDŽOVSKÁ, Iveta. Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Quyet Ho Si -
Marketingový mix jako nástroj strategického řízení
Pavlína Mášová -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Marketingový mix podniku
David Nezhyba -
Marketingový mix společnosti
Tereza Vymazalová