Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s. – Jan Zvoníček
Jan Zvoníček
Bakalářská práce
Posouzení věrnostního programu pro zákazníky řetězce Tesco Stores ČR a. s.
Assessment of the loyalty programme for customers of Tesco Stores ČR a. s.
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá zmapováním věrnostního programu Tesco Clubcard v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací obecně, podporou prodeje a věrnostními programy. V praktické části je představena britská společnost Tesco PLC a její dceřiná společnost v České republice. V druhé části je zmapováno fungování věrnostního …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the mapping of the Tesco Clubcard loyalty programme in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with marketing communications in general, sales support and loyalty programmes. The practical part presents the British company Tesco PLC and its subsidiary in the Czech Republic. The second part maps the functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jana Lorencová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová