Rozvoj a odměňování zaměstnanců - motivace k pracovnímu výkonu – Ing. Zuzana Králiková
Ing. Zuzana Králiková
Bakalářská práce
Rozvoj a odměňování zaměstnanců - motivace k pracovnímu výkonu
Development and Remunaration of Employees - Motivation to Job Performance
Anotace:
V úvodu se práce zabývá především objasněním cíle, použitými výzkumnými metodami, aktuálností zvoleného tématu a charakteristikou současné situace, ve které se nacházejí absolventi, kteří jsou následně předmětem praktické části bakalářské práce. Teoretická část seznamuje čtenáře s problematikou rozvoje a odměňování zaměstnanců, s jejich pracovním výkonem a motivací. Obsahuje také obecnou kapitolu o …víceAbstract:
In the introduction, the thesis deals primarily with clarifying the objectives, research methods used, the timeliness of the chosen theme, characteristic of the current situation where there are graduates as a subject of the practical part. The theoretical part introduces the reader the issue of development and evaluating of employees and it also informs about their job performance and motivation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mtyxy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Šikýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The effect of Quality of work life on Job performance, work motivation and job satisfaction of secondary school teachers in Abuja, Nigeria.
Mercy Unameyo Unokhoghie -
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
Iva Kážová -
Zpětná vazba v dětské skupině ze strany pečující osoby
Lenka Nečasová -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
360° zpětná vazba jako nástroj řízení pracovního výkonu
Martin Voleský -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zuzana Kodýdková