Public Relations v neziskové organizaci – Bc. Hana KUBOVÁ
Bc. Hana KUBOVÁ
Diplomová práce
Public Relations v neziskové organizaci
Public relations in non - profit institution
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice Public Relations v neziskové organizaci, která má proti komerční sféře jistá specifika. Teoretická v jednotlivých kapitolách vymezuje pojmy, které souvisejí s částí Public relations, zaměřeném na komunikaci s veřejností. Kapitoly jsou věnované také tématu komunikace a především komunikačním nástrojům, kterými neziskové organizace mohou disponovat. Praktická část …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of Public relations in a nonprofit organization that, in comparison with the commercial sphere, has certain specifics. The theoretical part in each chapter defines terms related to the Public Relations part, which focuses on Public relations. The chapters are also devoted to the subject of communication and especially communication tools which nonprofit organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2015
Zveřejnit od: 12. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radek Palaščák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBOVÁ, Hana. Public Relations v neziskové organizaci. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.11.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 11. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Návrh komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Andrea Brucknerová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva