Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school – Eliška JAMBOROVÁ
Eliška JAMBOROVÁ
Diplomová práce
Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school
Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school
Anotace:
Hlavní podstatou mé diplomové práce je metodicko-didaktické zpracování tvorby třídního časopisu ve 2. ročníku ZŠ, jenž je integrován do výchovně-vzdělávacího procesu za účelem dále rozvíjet psací a čtenářské dovednosti žáka a přispívat k prohlubování jeho pozitivního vztahu k těmto činnostem. Teoretická část práce se zabývá vymezením specifických vlastností tohoto žáka z hlediska ontogeneze a výběrem …víceAbstract:
The essence of my diploma thesis is to cover the creation of a class magazine in the second year of primary school from a methodological and didactical point of view. The magazine issue is integrated into the educational process to encourage further development of pupil?s writing and reading skills and to deepen his or her positive attitude to them. The theoretical part is focused on defining specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kamila Beránková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAMBOROVÁ, Eliška. \textit{Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/r6d88w/.
Jak správně citovat práci
JAMBOROVÁ, Eliška. Tvorba třídního časopisu jako podpůrného prostředku pro výuku čtení a psaní ve 2. třídě ZŠ Creating a class magazin as a supporting element in learning reading and writing in the second grade of primary school. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Měření dopadů kyberbezpečnostní osvěty na Masarykově univerzitě
Tomáš Čáp -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání
Markéta MEJZLÍKOVÁ -
Integrovaná tématická výuka dětí v mateřské škole
Barbora JANÍRKOVÁ