Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh – Eliška Toušová
Eliška Toušová
Bakalářská práce
Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
Business Potential of ASOS E-commerce Retailer to Enter the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of fashion e-commerce retailers. Subject that will be analyzed are Czech e-commerce retailers and British e-commerce retailer ASOS. Retailers will be evaluated on the basis of comparative analysis. The thesis is divided into a theoreti-cal and a practical part. Theoretical part is a support for the practical part and defines basic marketing terms such as fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Toušová, Eliška. Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetová prezentace a online komunikace v kontextu andragogického působení
Veronika NAVRÁTILOVÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Budování brandu SILIKE spol. s r.o. za pomocí online prezentace
Eva ŠÍROVÁ -
Analýza online marketingových aktivit společnosti Ušetřeno.cz s.r.o.
Jan Novotný -
Návrh webové prezentace dětského lesního klubu
Karolína Svobodová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Návrh online marketingu pro webovou prezentaci
Jana Komárková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy