Eliška Toušová

Bakalářská práce

Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh

Business Potential of ASOS E-commerce Retailer to Enter the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with analysis of fashion e-commerce retailers. Subject that will be analyzed are Czech e-commerce retailers and British e-commerce retailer ASOS. Retailers will be evaluated on the basis of comparative analysis. The thesis is divided into a theoreti-cal and a practical part. Theoretical part is a support for the practical part and defines basic marketing terms such as fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Toušová, Eliška. Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace