Psychomotorické cvičení na rozvoj komunikace pro děti mladšího školního věku – Bc. Zdeněk Sigmund
Bc. Zdeněk Sigmund
Diplomová práce
Psychomotorické cvičení na rozvoj komunikace pro děti mladšího školního věku
The Psychokinetic exercises to the development of communication for younger school age children
Anotace:
SHRNUTÍ Diplomová práce se věnuje psychomotorickému cvičení na rozvoj komunikačních dovedností pro děti mladšího školního věku. Výzkumné šetření probíhalo přímo v praxi po dobu několika měsíců, při vyučovací jednotce tělesné výchovy na základní škole. Testovaná skupina žáků s poruchou komunikačních dovedností, využívala při psychomotorických hrách, netradiční pomůcky ke cvičení, sloužící k rozvoji …víceAbstract:
SUMMARY This thesis concerns with possibilities of psychokinetic exercises application for development of the communication skills for the primary school children. The research taken place for several months in the primary school physical educational class. While playing the psychokinetic games, the tested group of pupils with the communication disturbance was using the innovative tools for developing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a8rp4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorická cvičení pro děti mladšího školního věku s poruchou jemné motoriky
Zdeněk Sigmund -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ