The use of Interactive Whiteboards in English lessons at Czech schools – Mgr. Kateřina Štruncová
Mgr. Kateřina Štruncová
Diplomová práce
The use of Interactive Whiteboards in English lessons at Czech schools
The use of Interactive Whiteboards in English lessons at Czech schools
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na používání interaktivní tabule (IWB) v hodinách anglického jazyka na gymnáziích v České republice. Pojednává všeobecně o informační a komunikační technologii ve vzdělání před tím, než vymezí její rozsah na definici, výhody a nevýhody IWB. Na základě výzkumu, který se uskutečnil v zahraničí, je kladen hlavní důraz na nejvíce opakované náměty, kterými jsou názory žáků a učitelů …víceAbstract:
This paper focuses on the usage of an interactive whiteboard (an IWB) in English lessons at grammar schools in the Czech Republic. It deals with information and communication technology in education in general before limiting its scope to the definition, advantages and disadvantages of an IWB. On the basis of research conducted abroad, the main stress is laid on the most recurrent themes which are …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yzqk6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Oral Corrective Feedback in EFL Lessons - Attitudes of Learners and Teachers
Kristýna Krajíčková -
Teaching pronunciation - Attitudes of Teachers and Learners
Magdaléna Hrubešová -
A Methodological Handbook of Pronunciation for Teachers of English and with a Focus on Young Learners
Barbora Váchová -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská